شركة نـــــــــــــــــــداء لالحـــاق العمـــــــــاله المصريـــــــــــه بالخــــــــــــارج

مطلوب مقدمي ماكولات ومشروبات لمطاعم الامير نايف بالكويت

شاطر

Admin
    Admin

المساهمات : 10

مطلوب مقدمي ماكولات ومشروبات لمطاعم الامير نايف بالكويت

مُساهمة  Admin في الأحد مارس 01, 2009 2:33 am

مطلوب وايترز لنطاعم الامير نايف بالكويت

العمل بها 8 ساعات

السن من 21-30

الراتب 70 دينار + الاضافي + التبس

Sameh-1

المساهمات : 2

رد: مطلوب مقدمي ماكولات ومشروبات لمطاعم الامير نايف بالكويت

مُساهمة  Sameh-1 في الأربعاء يناير 27, 2010 9:16 pm

بعد تسليم الأوراق والإنتظار لمدة 4 شهور لهذا العمل _ اتصل المكتب يعتزر عن عدم اتمام العقد لأن الكفيل لم يتمكن من استخراج الفيزا للعمال_ هذا بعد 4 شهور من المجادله والانتظار _ هذا كلامهم ومن رأيي ان المطعم نفسه لم يكن يطلب عمال من الاساس _ ولكن المكتب هنا بالمحله كان بمثابة ضحيه او لعبه بيد مكتب الفهد العربي بالقاهره ...
    ارى ان شركة نداء تفتقر الى الخبره والكفاءه من قبل الموظفين العاملين فيها _ اعني بذلك الأستاذ حسين والآنسه الجميله علياء التي تحاول جاهده رفع اداء الشركه ولكن دون جدوى _ وها أنا الآن في محاوله اخيره معهم _ لأن وبصراحه اشعر معهم بالأمان على اوراقي واموالي..واتمنى ان يحاولو تطوير قدرات الشركه للحصول على المصداقيه...
    تحياتي للعاملين والساده الأعضاء "مع اني عارف اني بكلم نفسي لأن مفيش اعضاء اساسا _ ده حتى الأدمن مادخلش من مارس2008
    سلااااااام

Sameh-1

المساهمات : 2

رد: مطلوب مقدمي ماكولات ومشروبات لمطاعم الامير نايف بالكويت

مُساهمة  Sameh-1 في الجمعة فبراير 12, 2010 10:34 am

السلام عليكم.
    انهارده 12 فبراير 2010 يعني قبل عيد ميلادي ب4 ايام. روحنا مقابله افراد الأمن اللي قولت عليها قبل كده _ والحمد لله تمت بجاح. ده حسب كلام الحاج ممدوح حرب ان كلنا اتقبلنا _ وده بصراحه بمجهود كبير منه. لأنه كان معانا شخصيا والكفيل كان رفض البعض مننا _ بس الحاج ممدوح اقنعه _ ايوه كده هو ده الكلام_كن مأثر _ المهم.
    المكتب تطور بعض الشيئ _اصبح في نظام ومتابعه مع العملاء بشكل اوسع _ حتى انهم انتقلو للمقر الجديد بمدينة المحله ميدان الشون عمارة هشام الصياد اللي تحتها مركز خدمة لموبينيل_ هما بقى في الدور الثالث _ العماره جامده اساسا _عيني فيها.
    انا دلوقتي منتظر فخلال شهر زي ماقالو ان التأشيره تيجي. بصراحه لسه خايف _ استنى تاني ووقت يضيع وفالآخر زي اللي قبله _ بس في كذا حاجه تطمن. مثلا في مقابله وفي تأكيد على ان في خطوات اتخذت . مش اللاوي كده زي موضوع المطعم.
    هتابع معاكم الجيد اول بأول _ بس بجد لو عاوز مكتب تكون مطمن معاهم وماتفكرش كتير وكل ماعليك بس انك تاخد قرار السفر وهما عليهم الباقي _ يبقى شركة نداء هي المكان ده.
    يتبع....

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 14, 2017 11:27 pm